Home - Necrologio ZANNIER DOMENICO Casasola di Majano, 13 gennaio 2017, 13 gennaio 2017
Foto/Video
Partecipazioni
Il Messaggero Veneto
El Circul C. Laurinzian, El Tomât, i Alpins, chei di Buje Pore Nuje!, le Societât Operaie e el G.F. Balarins di Buje, ancje a non di chês altres associazion che lu vàin, 'e ricuàrdin cun agrât le straordenarie figure di furlan, di poete, di studiôs di pre Domeni Zannier mancjât ae parentât ai amîs e a dut el Friûl, par lâ sù in Cîl a cjantâ les bieleces de nestre Patrie e de umanitât.
Il Messaggero Veneto
Il Presidente della Comunità Collinare del Friuli Giambattista Turridano unitamente ai componenti, il Consiglio d'Amministrazione, ai Sindaci, al Direttore e al Personale tutto, partecipa al dolore di tutto il Friuli per la scomparsa di don DOMENICO ZANNIER animo sensibile, grande conoscitore della storia e della cultura della nostra terra e suo instancabile difensore.
Il Messaggero Veneto
I sacerdoti della Forania di Buja, uniti in preghiera con le Comunità Cristiane della Pieve, affidano al Signore il Sac. DOMENICO ZANNIER
Il Messaggero Veneto
Valentino Barachino ricorda con affetto l'amico coetaneo DON MENI ZANNIER
Il Messaggero Veneto
Nus mancjarà un grant amì e un grant collaborator. Grasie par dût ce che tu as fat pe me famee. Mandi Meni DOMENICO ZANNIER La famiglia Natolini Lorenzo è vicina con affetto ai familiari e amici.
Il Messaggero Veneto
- Arcidiocesi di Udine
Il Messaggero Veneto
L'Ent Friul tal Mont al vai la pierdite dal prof. don DOMENICO ZANNIER om di culture in marilenghe unic, grant amì e colaborador dal periodic "Friuli nel Mondo".
Il Messaggero Veneto
- Piero Monassi
Il Messaggero Veneto
Grazie. Il Gruppo INSIEME PER LUSEVERA
Il Messaggero Veneto
Ringraziamo Don DOMENICO per la bontà che ha sempre dimostrato a tutti noi e per la sua opera terrena. Lo ricorderemo per sempre. Famiglia Mario Minisini
Il Messaggero Veneto
Il Sindaco e l'Amministrazione Comunale di Buja partecipano al lutto per la scomparsa di Don DOMENICO ZANNIER prete, poeta, grande uomo di cultura e strenuo difensore dei valori e della civiltà del Friuli.